Wat klanten over ons zeggen

WatsonLaw_klanttevredenheid

Wat klanten over ons zeggen

De afgelopen periode hebben we een kwalitatief onderzoek uitgevoerd naar de tevredenheid van onze klanten. Niet alleen omdat het ons leert wat klanten nou écht drijft en waar ze blij van worden, maar vooral ook omdat het ons inzicht geeft in concrete kansen en verbeteringen. De resultaten? Daar zijn we eigenlijk best trots op.

 
We delen graag de 5 meest opvallende resultaten met u:

    1. Klanten zien ons niet als een typisch advocatenkantoor: ‘Het is een kantoor met weinig bla-bla. Ook qua imago zijn ze wel gedurfd. Ze zijn niet zo statisch en formeel. Ze hebben lef en durven te pionieren.’

 

    1. Klanten ervaren onze adviezen als helder, pragmatisch en to the point: ‘Ze geven heldere adviezen in plaats van ellenlange analyses. Ze zien direct waar het probleem ligt. Durven ook te kiezen. Dit zoek ik in een adviseur. Iemand die je bij de hand neemt. Ik wil een duidelijk onderbouwd advies krijgen.’

 

    1. Klanten zien onze medewerkers als meer dan een advocaat: ‘We zijn onwijs gegroeid in de afgelopen 1,5 jaar. Daar heeft Watson echt aan bijgedragen. Watson Law bouwt echt business met ons.’

 

    1. Vertrouwen (kwaliteit) in Watson staat. Klanten waarderen onze dienstverlening met een 8,5 of hoger: ‘Ze zijn heel proactief en ze zitten zelf ook proactief in de wedstrijd, dat straalt ervan af. Ze zijn on point. Ze duiken zelf in een zaak en wachten niet af tot ik kom met iets. Zij hebben het al gezien. Dik tevreden over.’

 

  1. Klanten zien verbeterpunten in de entree, de introductie van het hele team aan klanten en altijd scherp te blijven op het managen van de verwachtingen van de klant.

 

Natuurlijk blijven we ons inzetten om onze dienstverlening en service ook volgend jaar naar een nog hoger niveau te tillen. Mocht u een reactie willen geven, bel of mail ons gerust. We staan altijd open voor uw feedback.